czwartek, 23 kwietnia 2020

ZADANIA NA PIĄTEK 24 KWIETNIA 2020R.


ZADANIA NA SRODĘ 22 KWIETNIA 2020R.

Podaję adres mail: : joannakobielusz1@gmail.com
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Język angielski
WF
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna/ w-f
Religia

 
  Dzień dobry!  Mam nadzieję, że jesteście w dobrym humorze, pełni energii i radości. Na początek miłe ogłoszenie.
    W konkursie matematycznym „Zuch” zajęliśmy dobre lokaty. Filip Grochowski zajął 31 miejsce i zdobył 149 punktów, Lilka Ziółkowska też ma 31 miejsce i 149 punktów, Marysia Niemiec ma 32 lokatę i zdobyła 147 punktów, Jakub Macoszek ma 34 lokatę i zdobył 143 punkty. Serdecznie im gratulujemy!
W konkursie LOGICZNEGO MYŚLENIA Artur Wuwer zdobył 164 punkty i 22 miejsce, a Hania Nosowicz zdobyła 162 punkty i 23 miejsce w Polsce. Gratulujemy.
     W klasowym konkursie na ilość działań – mnożenia do 100/ 3 min
1 miejsce Amelka Juroszek- 79 przykładów
2 miejsce Marysia Niemiec i Wojtek Kukuczka- 42 przykłady
3 miejsce Artur Wuwer 38 przykładów.  
A to nagroda:


     Dziś dowiecie się, kto to jest architekt oraz czym się zajmuje. Wypowiecie się o niezwykłych budowlach świata i będziecie stopniować przymiotniki. Wykonacie także zdjęcie niezwykłej budowli na naszym terenie. Ruszamy do pracy!
Nie zapomnijcie o przerwie pomiędzy zajęciami. J

EDUKACJA POLONISTYCZNO-PRZYRODNICZA
Temat: Fantastyczne dzieła architektury.
.Polecenia dla uczniów
1.    Zastanów się, kto to jest architekt oraz czym jest architektura.
2.  Sprawdź, czy miałeś rację-przeczytaj definicję w tabelce.
ARCHITEKTURA
Ogół obiektów materialnych, tworzonych przez człowieka, To  rzeźba stojąca w ogrodzie, ławka, ogrodzenie, chodnik, budynek, drogi, mosty, wiadukty,.
ARCHITEKT
Osoba, która projektuje budowle, mosty, ławki, chodniki itp.
3.
  Przeczytaj tekst w podręczniku do języka polskiego pt. „Niezwykłe budowle”. Znajdź ten tekst w Spisie Treści – na końcu podręcznika.
4.  Otwórz zeszyt do j. polskiego i napisz temat: Niezwykłe budowle. Poszukaj miejsc, w których są te budowle na mapie świata.

5.  Pod tematem napisz nazwy niezwykłych budowli z podręcznika w porządku alfabetycznym. Nie zapomnij o dużej literze w nazwach budowli. Przypomnę Ci alfabet. Możesz go sobie zaśpiewać.




6.  Poszukaj w podręczniku dwie budowle, które nie mają opisu. To piramidy i posągi na Wyspie Wielkanocnej. Wybierz jedną budowlę i napisz o niej na kartce od 3 do 5 zdań oraz narysuj ilustrację. Wasze prace ocenię i umieszczę w KLASOWEJ GALERII.
7.  Prześlij mi zdjęcie tej pracy do oceny z przyrody.
8.  Przypomnij sobie jak stopniujemy przymiotniki.



To tak jakbyś chodził po schodach. Na początku jest parter, potem pierwsze piętro, a na końcu szczyt.


9.  Teraz otwórz ćwiczenia do języka polskiego na stronie 85 i wykonaj ćwiczenie 3 i 4.
10.               Wybierz się na spacer i zrób fotografię ciekawej budowli w twojej okolicy. Pamiętaj o założeniu maseczki.
11. Prześlij mi zdjęcie, oraz nazwę tej budowli. Przyślij mi zdjęcie do galerii.

To wszystkie zadania na dzień dzisiejszy. Życzę miłego weekendu i do zobaczenia w poniedziałek.
                                                 Pani Asia                        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C