ZADANIA NA SRODĘ 22
KWIETNIA 2020R.
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com
Poniedziałek
|
Wtorek
|
Środa
|
Czwartek
|
Piątek
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Język angielski
|
WF
|
Edukacja wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna/ w-f
|
Religia
|
Dzień
dobry! Mam nadzieję, że jesteście w
dobrym humorze, pełni energii i radości. Na początek miłe ogłoszenie.
W konkursie matematycznym „Zuch” zajęliśmy dobre lokaty. Filip
Grochowski zajął 31 miejsce i zdobył 149 punktów, Lilka Ziółkowska też ma 31
miejsce i 149 punktów, Marysia Niemiec ma 32 lokatę i zdobyła 147 punktów,
Jakub Macoszek ma 34 lokatę i zdobył 143 punkty. Serdecznie im gratulujemy!
W konkursie LOGICZNEGO MYŚLENIA Artur Wuwer zdobył
164 punkty i 22 miejsce, a Hania Nosowicz zdobyła 162 punkty i 23 miejsce w
Polsce. Gratulujemy.
W
klasowym konkursie na ilość działań – mnożenia do 100/ 3 min
1 miejsce Amelka Juroszek- 79 przykładów
2 miejsce Marysia Niemiec i Wojtek Kukuczka-
42 przykłady
3 miejsce Artur Wuwer 38 przykładów.
A to nagroda:
Dziś dowiecie się, kto to jest architekt
oraz czym się zajmuje. Wypowiecie się o niezwykłych budowlach świata i
będziecie stopniować przymiotniki. Wykonacie także zdjęcie niezwykłej budowli
na naszym terenie. Ruszamy do pracy!
Nie
zapomnijcie o przerwie pomiędzy zajęciami. J
EDUKACJA POLONISTYCZNO-PRZYRODNICZA
Temat: Fantastyczne dzieła architektury.
.Polecenia
dla uczniów
1.
Zastanów
się, kto to jest architekt oraz czym jest architektura.
2. Sprawdź, czy miałeś rację-przeczytaj definicję
w tabelce.
ARCHITEKTURA
|
|
ARCHITEKT
|
Osoba, która projektuje budowle, mosty,
ławki, chodniki itp.
|
3.
Przeczytaj tekst w podręczniku do
języka polskiego pt. „Niezwykłe budowle”. Znajdź ten tekst w Spisie Treści – na
końcu podręcznika.
4. Otwórz zeszyt do j. polskiego i napisz
temat: Niezwykłe budowle. Poszukaj miejsc, w których są te budowle na mapie
świata.
5. Pod tematem napisz nazwy niezwykłych
budowli z podręcznika w porządku alfabetycznym. Nie zapomnij o dużej literze w
nazwach budowli. Przypomnę Ci alfabet. Możesz go sobie zaśpiewać.
6. Poszukaj w podręczniku dwie budowle,
które nie mają opisu. To piramidy i posągi na Wyspie Wielkanocnej. Wybierz
jedną budowlę i napisz o niej na kartce od 3 do 5 zdań oraz narysuj ilustrację.
Wasze prace ocenię i umieszczę w KLASOWEJ GALERII.
7. Prześlij mi zdjęcie tej pracy do oceny z przyrody.
8. Przypomnij
sobie jak stopniujemy przymiotniki.
To tak jakbyś chodził po schodach. Na
początku jest parter, potem pierwsze piętro, a na końcu szczyt.
9. Teraz otwórz ćwiczenia do języka
polskiego na stronie 85 i wykonaj ćwiczenie 3 i 4.
10.
Wybierz się na spacer i zrób fotografię
ciekawej budowli w twojej okolicy.
Pamiętaj o założeniu maseczki.
11. Prześlij mi zdjęcie, oraz nazwę tej
budowli.
Przyślij mi zdjęcie do galerii.
To wszystkie zadania na
dzień dzisiejszy. Życzę miłego weekendu i do zobaczenia w poniedziałek.
Pani Asia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz