środa, 22 kwietnia 2020

ZADANIA NA CZWARTEK 23 KWIETNIA 2020R.


ZADANIA NA CZWARTEK 23 KWIETNIA 2020R.

Podaję adres e-mail: joannakobielusz1@gmail.com
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com


Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Język angielski
WF
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna/ w-f
Religia

STREFA RODZICA

   W przyszłym tygodniu, w środę tj. 29 kwietnia od godziny 8.00 do 11.00 będę w szkolnym holu wydawała nowe ćwiczenia i podręczniki do języka polskiego. Proszę w tym dniu przyjść do szkoły i przynieść stare ćwiczenia i podręczniki do języka polskiego (część 3).Ćwiczenia zostaną przeze mnie ocenione.  
   W związku z zaistniałą sytuacją Zielona Szkoła została odwołana. Przygotuję na środę pieniądze, które wpłaciliście na Zieloną Szkołę. Zaliczkę (400zł.) biuro zobowiązuje się zwrócić w całości w ciągu 180 dni.

Dzień dobry! Muszę Wam pogratulować wyników ze sprawdzianu. Możecie być z siebie dumni. JDzisiejszą lekcję języka polskiego spędzicie w świecie mitów. Już teraz pewnie zastanawiacie się, co oznacza to słowo. Zaraz wszystkiego się dowiesz. J Zaczynajmy ! JJ

EDUKACJA POLONISTYCZNA
Temat: Wyjaśnienie pojeć mit i mitologia na podstawie informacji nauczyciela i tekstu Wojciecha Widłaka ,, Puszka Pandory”.

Polecenia dla uczniów
  • 1. Zapisz temat zajęć: W świecie mitów.
  • Pamiętaj o dzisiejszej dacie.


  • 2. Przeczytaj krótką informację i przepisz ją do zeszytu. Postaraj się zapamiętać te pojęcia. Na pewno przyda Ci się to w czwartej klasie. J

Mit to stworzona w dawnych czasach opowieść o powstaniu świata i ludzi oraz tłumacząca różne zjawiska. Mitologia to zbiór mitów ( opowieści).
 
 




  • 3. Przeczytaj kolejną krótką informację, a następnie obejrzyj filmik( jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o wierzeniach starożytnych Greków).




Starożytni Grecy wierzyli w wielu bogów. Jednym z nich był Zeus, bóg nad bogami, który miał swoją siedzibę na górze.Bogowie pili napój ambrozję, który dawał im nieśmiertelność. Bogowie mieli przewrotny, podstępny charakter. Według starożytnych Greków   ludzi stworzył Prometeusz, (jeden z 6 tytanów)który ich kochał, troszczył się o nich i obdarowywał  tym, co najlepsze.















://www.youtube.com/watch?v=HnwsUyJUwUc – naciśnij przycisk ctrl jednocześnie klikając w link.
  • Przeczytaj w podręczniku opowieść p.t ,, Puszka Pandory”. ( str. 75-77).

Puszka Pandory to symbol nieszczęść, czegoś, co wywołuje mnóstwo nieprzewidzianych trudności, źródło niekończących się smutków i kłopotów.
  • 5.  Wejdź na podany link i przyporządkuj nazwę postaci do opisu. Jeśli za pierwszym razem dobrze wykonałeś zadanie to znaczy, że czytałeś ze zrozumieniem.
  • 6. https://wordwall.net/pl/resource/1652572/mit( przycisk ctr+ kliknięcie myszką w link)
  • 7.     Otwórz ćwiczenia na stronie 82 wykonaj ćwiczenie 1 i 2.Na stronie 83 wykonaj ćwiczenie 3 oraz 4. Dla Ciebie to pestka.


Krótka przerwa  i zapraszam Cię na matematykę. J
Edukacja matematyczna

Temat: Mnożenie licz dwucyfrowych w zakresie 100- mnożenie typu 6x12.

Polecenia dla ucznia
1. Wykonuj kolejne polecenia ustnie.
Powiedz głośno ( nie przepisuj do zeszytu) ile dana liczba ma dziesiątek, a ile jedności np.
43 – to cztery dziesiątki i trzy jedności
25- to…………………………………………………………….
48- to…………………………………………………………………
55- to……………………………………………………………………….
99- to…………………………………………………………………………
- Licz dziesiątkami do 100
Dziesięć, dwadzieścia…
- Licz dwudziestkami do 100
Dwadzieścia, czterdzieści…….
- licz pięćdziesiątkami do 100
Pięćdziesiąt…


 







DZIESIĄTKAMI: 10, 20.. LICZ DWUDZIESTKAMI: 20..
 


4X10=                     …………………………….
 

           



LICZ PIĘĆDZIESIĄTKAMI: 50..
 

………………………
…….

Uwaga! Zobacz, jak obliczyć działanie typu:
4x12=
 
 


- Tutaj podobny przykład.


 




Pokażę Ci jeszcze raz na innym przykładzie. J



Pamiętaj, że mnożenie ma pierwszeństwo przed dodawaniem. Teraz Twoja kolej. J
  • ·      Otwórz ćwiczenia na str. 26 i zrób ćw. 1 według poznanego wzoru.
  • ·      Oblicz w zeszycie i prześlij mi działania :


4x16=
3x18=
6x13=
9x12=
8x11=
7x15=
8x12=
5x19=
6x14=
9x17=

Edukacja muzyczna

Temat: Śpiewanie piosenki pt.,, Pobudka z ogródka”.
https://www.youtube.com/watch?v=uvMa8ihLKco( kliknij w link jednocześnie naciskając przycisk ctrl)
Polecenia dla ucznia
1. Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać z nagraniem.
2. Podczas zwrotek w miejscach oznaczonych pauzami wykonuj czynności, o których mówią słowa piosenki.
3.  Podczas śpiewania słów refrenu „Pobudka! Pobudka!” przyłóż dłonie do ust, jakbyś nawoływał i zwracaj się raz w prawą, raz w lewą stronę.

To już wszystko na dzisiaj. Cieszę się, że tak wielu z Was zdobyło tytuł „Mądry Zuch”.
                                            Do jutra ! 
                                           Pani Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C