ZADANIA NA CZWARTEK 23
KWIETNIA 2020R.
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com
Poniedziałek
|
Wtorek
|
Środa
|
Czwartek
|
Piątek
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Język angielski
|
WF
|
Edukacja
wczesnoszkolna
|
Edukacja
wczesnoszkolna/ w-f
|
Religia
|
STREFA RODZICA
W
przyszłym tygodniu, w środę tj. 29 kwietnia od godziny 8.00 do 11.00 będę w
szkolnym holu wydawała nowe ćwiczenia i podręczniki do języka polskiego. Proszę
w tym dniu przyjść do szkoły i przynieść stare ćwiczenia i podręczniki do
języka polskiego (część 3).Ćwiczenia zostaną przeze mnie ocenione.
W związku
z zaistniałą sytuacją Zielona Szkoła została odwołana. Przygotuję na środę
pieniądze, które wpłaciliście na Zieloną Szkołę. Zaliczkę (400zł.) biuro
zobowiązuje się zwrócić w całości w ciągu 180 dni.
Dzień
dobry! Muszę Wam pogratulować wyników ze sprawdzianu. Możecie być z siebie
dumni. JDzisiejszą lekcję
języka polskiego spędzicie w świecie mitów.
Już teraz pewnie zastanawiacie się, co oznacza to słowo. Zaraz wszystkiego się
dowiesz. J Zaczynajmy ! JJ
EDUKACJA POLONISTYCZNA
Temat: Wyjaśnienie pojeć mit i mitologia na podstawie informacji
nauczyciela i tekstu Wojciecha Widłaka ,, Puszka Pandory”.
Polecenia
dla uczniów
- 1. Zapisz
temat zajęć: W świecie mitów.
- Pamiętaj o dzisiejszej dacie.
- 2. Przeczytaj krótką informację i przepisz ją do zeszytu. Postaraj się zapamiętać te pojęcia. Na pewno przyda Ci się to w czwartej klasie. J
|
- 3. Przeczytaj
kolejną krótką informację, a następnie obejrzyj filmik( jeśli chcesz się
dowiedzieć więcej o wierzeniach starożytnych Greków).
Starożytni Grecy wierzyli w wielu bogów. Jednym z nich był Zeus, bóg nad bogami, który miał swoją siedzibę na górze.Bogowie pili napój ambrozję, który dawał im nieśmiertelność. Bogowie mieli przewrotny, podstępny charakter. Według starożytnych Greków ludzi stworzył Prometeusz, (jeden z 6 tytanów)który ich kochał, troszczył się o nich i obdarowywał tym, co najlepsze.
|
://www.youtube.com/watch?v=HnwsUyJUwUc –
naciśnij przycisk ctrl jednocześnie klikając w link.

- Przeczytaj w podręczniku opowieść p.t ,, Puszka Pandory”. ( str. 75-77).
Puszka Pandory to symbol nieszczęść, czegoś, co wywołuje mnóstwo
nieprzewidzianych trudności, źródło niekończących się smutków i kłopotów.
- 5. Wejdź na podany link i przyporządkuj nazwę postaci do opisu. Jeśli za pierwszym razem dobrze wykonałeś zadanie to znaczy, że czytałeś ze zrozumieniem.
- 6. https://wordwall.net/pl/resource/1652572/mit( przycisk ctr+ kliknięcie myszką w link)
- 7. Otwórz ćwiczenia na stronie 82 wykonaj ćwiczenie 1 i 2.Na stronie 83 wykonaj ćwiczenie 3 oraz 4. Dla Ciebie to pestka.
Krótka przerwa
i zapraszam Cię na matematykę. J
Edukacja matematyczna
Temat: Mnożenie licz dwucyfrowych w zakresie 100- mnożenie typu
6x12.
Polecenia dla ucznia
1. Wykonuj kolejne polecenia ustnie.
Powiedz głośno ( nie przepisuj do zeszytu)
ile dana liczba ma dziesiątek, a ile jedności np.
43 – to cztery dziesiątki i
trzy jedności
25-
to…………………………………………………………….
48-
to…………………………………………………………………
55-
to……………………………………………………………………….
99- to…………………………………………………………………………
- Licz dziesiątkami
do 100
Dziesięć, dwadzieścia…
- Licz
dwudziestkami do 100
Dwadzieścia, czterdzieści…….
- licz
pięćdziesiątkami do 100
Pięćdziesiąt…
4X10= …………………………….
LICZ
PIĘĆDZIESIĄTKAMI: 50..
………………………
…….
Uwaga!
Zobacz, jak obliczyć działanie typu:
4x12=

- Tutaj podobny przykład.
Pokażę
Ci jeszcze raz na innym przykładzie. J
Pamiętaj,
że mnożenie ma pierwszeństwo przed dodawaniem. Teraz Twoja kolej. J
- · Otwórz ćwiczenia na str. 26 i zrób ćw. 1 według poznanego wzoru.
- · Oblicz w zeszycie i prześlij mi działania :
4x16=
3x18=
6x13=
9x12=
8x11=
7x15=
8x12=
5x19=
6x14=
9x17=
Edukacja muzyczna
Temat: Śpiewanie piosenki pt.,,
Pobudka z ogródka”.
https://www.youtube.com/watch?v=uvMa8ihLKco(
kliknij w link jednocześnie naciskając przycisk ctrl)
Polecenia
dla ucznia
1. Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać z nagraniem.
2. Podczas zwrotek w miejscach oznaczonych pauzami wykonuj czynności, o których mówią słowa piosenki.
1. Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać z nagraniem.
2. Podczas zwrotek w miejscach oznaczonych pauzami wykonuj czynności, o których mówią słowa piosenki.
3. Podczas śpiewania słów refrenu „Pobudka!
Pobudka!” przyłóż dłonie do ust, jakbyś nawoływał i zwracaj się raz w prawą,
raz w lewą stronę.
To
już wszystko na dzisiaj. Cieszę się, że tak wielu z Was zdobyło tytuł „Mądry
Zuch”.
Do
jutra !
Pani Asia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz