niedziela, 26 kwietnia 2020

ZADANIA NA PONIEDZIAŁEK 27 KWIETNIA 2020R.


ZADANIA NA PONIEDZIAŁEK 27 KWIETNIA 2020R.

      Podaję adres mail: joannakobielusz1@gmail.com
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Język angielski
WF
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna/ w-f
Religia


   
Dzień dobry! Witam Was w tym krótkim tygodniu. Dzisiaj zapraszam do magicznego i niezwykłego miejsca- do teatru. Przypomnicie sobie, jak nazywają się pracownicy teatru, na czym polega ich praca, jak nazywają się różne miejsca w teatrze. Ruszamy. Dziękuję za fotografie ciekawych budowli. Jest ich jeszcze mało, więc cierpliwie czekam, żeby stworzyć na blogu nową galerię.

Nie zapomnijcie o przerwie pomiędzy zajęciami. J

EDUKACJA MATEMATYCZNA

Temat: Obliczanie iloczynów typu 3x14, 4x12.
Polecenia dla uczniów


1. Zaczynamy od rozgrzewki: otwórz ćwiczenia z matematyki na str. 26 i wykonaj ćw. 2/ Najpierw policz ile kosztuje 1 komplet, teraz licz tak jak w poleceniu. Pamiętaj najpierw mnóż dziesiątki, potem jedności/

2. Przeczytaj polecenie ćw. 3 ze str. 26, zapisz działanie i odpowiedź.

3. CIEKAWOSTKA- DAWNIEJ JAJKA LICZONO W MENDLACH, A NIEKTÓRE TOWARY W TUZINACH
MENDEL TO 15 SZTUK
TUZIN TO 12 SZTUK

4. Przeczytaj polecenie ćw. 1 ze str 27.
Napisz działanie i pamiętaj o kolejności wykonywania działań. Najpierw mnożenie, a potem dodawanie i odejmowanie

5. Przygotuj linijkę i ołówek i wykonaj ćw. 2 str. 27 i dwie kropki.

Zadanie dla chętnych- ćw. 3 i 4 ze str. 27.

ODPOWIEDZI DO ZADAŃ
Ćw. 2 str. 26
3x18=3x10+3x8=30+24=54
4x18=4x10+4x8=40+32=72
2x33=2x30+2x3=60+6=66
2x25=2x20+2x5=40+10=50
3x25=3x20+3x5=60+15=75
3x33=3x30+3x3=90+9=99

Ćw. 3 str. 26
5x14=5x10+5x4=50+20=70
Odp. Kierowca może przewieźć w pięciu kursach 70 osób.


Ćw. 1 str. 27
4x15+2x12=60+24=84
5x12+15=60+15=75
3x15+3x12=45+36=81
Ćw. 2 str. 27
15x5= 5x10+5z5=50+25=75
1metr=100cm
100-75=25cm
Szósty odcinek powinien mieć 25 cm.
Ćw. 3 str.27
4x14=56
3x18=54
6x16=96
7x14=98
3x17=51
5x16=80
Ta jednostka to łokieć.
Ćw. 4 str. 27
4x11+6=44+6=50
Na turniej przyjechało 50 piłkarzy.

EDUKACJA POLONISTYCZNA

Temat: Pracownicy teatru, czytanie wiersza M. Brykczyńskiego „Ale teatr”.


Polecenia dla ucznia:
·       Odpowiedz ustnie na zagadki”. Odpowiedzi napisałam wspak.


1.       Co to za miejsce, na którym w teatrze występują aktorzy? /anecs/
2.       Przedmioty, z którymi występuje aktor to….
/ytyziwker/
3.       Osoba, która jest odpowiedzialna za całe przedstawienie?
/resyżer/
4.       Osoba odpowiedzialna za dekorację sceny?
/fargonecs/
5.       Magiczne i niezwykłe miejsce, w którym zwykła miotła zmienia się w miecz?
/rtaet/
·       Otwórz podręcznik na stronie 80, 81 i przeczytaj wiersz pt.„Ale teatr”
Podczas czytania oglądaj ilustracje.
·       Odpowiedz ustnie na pytania:
-Co napsocił chochlik?
-Kto i w jaki sposób naprawił jego figle?
-Wymień zawody związane z teatrem i powiedź, na czym polega ich praca.
-Odszukaj na ilustracji i nazwij różne miejsca w teatrze. /scena, budka suflera, widownia, loża, kurtyna/
·       Zapraszam Cię do zabawy w kalambury. Będziesz do niej potrzebował mamy, taty, siostry lub kogoś, kto ma chwilkę czasu.
·       Posadź tego kogoś naprzeciwko siebie i za pomocą ruchów ciała, gestów przedstaw pracę osób pracujących w teatrze.  Zadaj pytanie-,


·       Kim jestem?” Pokazuj ruchami, gestami, co robi w teatrze dana osoba.
·       AKTOR,
·       SUFLER,
·       CHARAKTERYZATOR.
·       Zadaniem mamy jest odgadnięcie, kogo pokazujesz. Udało Ci się? Brawo!
·       Otwórz ćwiczenia z języka polskiego na str. 86 i wykonaj ćw. 1
·       Obejrzyj plakat z ćw.2 i odczytaj wszystkie informacje dotyczące przedstawienia.
·       Napisz, na czym polega praca osób związanych z teatrem- ćw. 3 str. 87.
·       Wyobraź sobie, że jesteś reżyserem przedstawienia teatralnego. W teatrze przedmioty mogą mieć całkiem inne zastosowanie. Wymyśl i napisz, czym będzie krzesło, a czym stanie się miotła w Twoim przedstawieniu- ćw. 4.str. 87
·       Poradziłeś sobie? Teraz nagroda. Obejrzyj film Muminki, o przedstawieniu teatralnym. Naciśnij przycisk Ctrl i najedź muszką na adres strony. Miłego oglądania.

To wszystko na dzisiaj. Jak wrócimy do szkoły poczytam Wam o przygodach Muminków, a może zrobimy wspólnie postacie Muminków z masy solnej? Takie moje malutkie marzenie. Pozdrawiam Was
                                      Pani Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C