środa, 27 maja 2020

ZADANIA NA CZWARTEK 28 MAJA 2020R.


ZADANIA NA CZWARTEK, 28 MAJA 2020R.

Podaję adres e-mail: joannakobielusz1@gmail.com
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com



Plan zajęć zdalnego nauczania
Obowiązuje od 30.03.2020r.
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Język angielski
WF
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna/wf
Religia






Dzień dobry! Dzisiaj, na matematyce wykonacie obliczenia w pamięci, następnie rozwiążecie zadania z treścią. Przeczytacie wiersz o żurawiu i czapli. Poznacie zwierzęta i rośliny wodne. Wykonacie pracę plastyczną na konkurs. Na lekcji w-f, wykonacie ćwiczenia przy pomocy magicznych kart.
Zaczynamy J

EDUKACJA MATEMATYCZNA
Temat: Dodawanie i odejmowanie w zakresie 1000.

Polecenia dla ucznia.
  1. 1. Oblicz w pamięci:


490+10=
490+20=
490+30=
570+30=
570+40=
570+50=
380+20=
380+30=
380+40=

  1. 2. Otwórz ćwiczenia z matematyki na str. 48 i przeczytaj treść zadania 5.

Podpowiedzi:
·       Zapisz liczbę, którą widzisz na łodzi. To głębokość zanurzenia.
·       Od tej liczby odejmij liczbę metrów, na które łódź się już wynurzyła. Obliczysz w ten sposób, ile metrów pozostało do wynurzenia.
·       Pierwsza łódź:  287m-135m=
·       Tym samym sposobem oblicz pozostałe łodzie.
/możesz obliczać sposobem pisemnym/
  1. 3. Przeczytaj treść zadania 6/  str. 48. Zastanów się jak je rozwiązać. Możesz skorzystać z moich podpowiedzi.

Podpowiedzi:
·       Zapisz liczbę, którą widzisz na butli z tlenem nurka. To głębokość, na którą ma zejść każdy nurek.
·       Od tej liczby odejmij 122 m. To głębokość, na którą zeszli nurkowie.
·       Pierwszy nurek:  297m-122m=
·       Tym samym sposobem oblicz pozostałych nurków.
/możesz obliczać sposobem pisemnym/
  1. 4. Zadanie 7 jest dla chętnych. Podpowiedź: Obliczaj od końca pamiętając o zasadzie odwrotności działań- dodawanie jest odwrotnością odejmowania.

Edukacja polonistyczno-przyrodnicza
Temat: Kto mieszka w jeziorze ?

Polecenia dla ucznia:
  • ·       Skopiuj link https://www.youtube.com/watch?v=pG2M-sfAygc  i  posłuchaj wiersza J. Brzechwy ,, Żuraw i czapla”.
  • ·       Otwórz podręcznik do języka polskiego na str. 40-41 i przeczytaj ten sam wiersz (np. z siostrą, bratem) z podziałem na role.
  • ·       Odpowiedz ustnie na pytania do wiersza:

1. Kto jest bohaterem wiersza?
2. O jakich uczuciach jest mowa w wierszu?
3. Co obraziło czaplę?
4. Co mogło być przeszkodą w podjęciu wspólnej decyzji?
  • ·       Obejrzyj dwa krótkie filmiki. Na pierwszym z nich zobaczysz żurawia z niesfornym pisklaczkiem, a na drugim polującą czaplę siwą.

  • ·       Otwórz ćwiczenia do polskiego na str. 42 i wykonaj ćw. 1,2,3,4.
  • ·       Teraz otwórz podręcznik na str.42-43. Przeczytaj uważnie tekst o roślinach i zwierzętach wodnych. Potem czeka Cię trudne zadanie.

  • ·       Na koniec wykonaj ćwiczenie 8 z kropką/ str. 44. ( ćwiczenia do języka polskiego).
  • ·       Dla chętnych, polecam przygody na jeziorze, ze Skrzatem Borówką. Skopiuj link, aby obejrzeć filmik. https://www.youtube.com/watch?v=kW0v7yvcLZA

EDUKACJA PLASTYCZNA
Temat: Konkurs plastyczny.

Polecenia dla uczniów
·       Na stronie naszej szkoły, znalazłam informację o konkursie plastycznym pt.,, Ja na Igrzyskach Olimpijskich”, którego organizatorem jest Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.
·       Waszym zadaniem będzie wykonanie pracy plastycznej, w której przedstawicie siebie, jako reprezentanta igrzysk olimpijskich ulubionej dyscypliny sportu.
·       Prace mogą być wykonane w różnych postaciach:
A) formy płaszczyznowe w maksymalnym formacie A3
·       np. malarstwo (farba plakatowa, akwarela, farba olejna, pastel),
·        rysunek (ołówek, węgiel, pióro),
·        grafika (druk wypukły), technika mieszana (collage, wydzieranki, wyklejanki).
Collage - technika artystyczna polegająca na formowaniu 
kompozycji z różnych materiałów i tworzyw (gazet, tkanin, 
fotografii, drobnych przedmiotów codziennego użytku itp.).
Bardzo proszę, żebyście przesłali mi zdjęcia prac ( do oceny), 
dopiero w poniedziałek. Daję Wam dużo czasu, ponieważ jest
 to praca konkursowa. Poniżej wklejam Wam link do 
regulaminu konkursu ( tam dowiecie się, w jaki sposób należy
 przesłać pracę do organizatora konkursu).
h/regulamin.pdf - Regulamin konkursu z ważnymi 
informacjami.

W-F
Temat: Magiczne karty do ćwiczeń.
 podany adres, wymieszaj karty, rozdaj je i ćwicz według 
podanych tam wskazówek.

Moi kochani! To już wszystko na dzisiaj! Do zobaczenia jutro! JJJ
Pozdrawiam pani Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C