środa, 29 kwietnia 2020

ZADANIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO


17.03

1. Zapisanie do zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie : chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables, fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato, birthday cake, onion. Słowa te należy zapamiętać, ich wymowę można sprawdzić na dołączonej płycie (podręcznik str.44, 46, 48, płyta nr 2 nagrania 4, 7, 9) lub w dowolnym słowniku on line.
2. Można pooglądać :

3. Nauczyć się czytać tekst ze str.46, zad 1 (płyta 2 nagranie 8)
Dalsza część zadań pojawi się około 20 marca,

20.03

Proszę pograć w „Krety”, należy jak najszybciej kliknąć na kreta, który ma na sobie nazwę jakiegoś produktu spożywczego, utrwalenie słownictwa z działu „Food”
Zeszyt:
Zapisać: Lesson
Zapisać do zeszytu i uzupełnić zdania:
My favourite fruit is………………….(Moim ulubionym owocem jest….)
My favourite vegetable is………………………(Moim ulubionym warzywem jest)
I like/ I don’t like (wybrać właściwe) cheese.
My mum likes/ doesn’t like (wybrać właściwe) milk.
Podręcznik str 44 i 45
·       zad 1, posłuchać historyjki (płyta nr 2 nagranie5), przeczytać komiks
·       zad 3, posłuchać piosenki, próba zaśpiewania, słowa znajdują się w podręczniku  (końcowe strony)
24.03

Kl 3C
Zapisać:
Lesson
Enjoy your meal- smacznego
Help yourself- poczęstuj się
Here you are- proszę

Ćwiczenia:
·       str. 52 zad 1 i 2
·       str. 54 zad 1 i 2
·       str.55 zad 3
Tutaj można sprawdzić znajomość słownictwa. Należy kliknąć na właściwe słowo pod obrazkiem. Później wybieramy „Finish”. Następnie” Check my answers”, pojawi się ilość punktów jakie dziecko zdobyło
Tutaj należy przeczytać zdanie, spojrzeć na obrazki, wybrać właściwe imię (wybieramy klikając na strzałkę ). W drugim zadaniu łączymy zdanie z obrazkiem (naciskając i przytrzymując myszką rysujemy linię)

27.03

Zeszyt:
Lesson
Olivia has got a dog (Olivia ma psa) - OLIVIA’S DOG (pies Oliwii)
Olivia has got a brother (Olivia ma brata) - OLVIA’S BROTHER (brat Oliwii)
John has got a bike (John ma rower) - JOHN’S BIKE (rower Jana)

Ćwiczenia str.57 zad.4
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub na mail ajetka@yahoo.com

Po zmianie planu angielski jest raz w tygodniu, w poniedziałki


30.03

·       Zapiszcie Lesson
·       Zapiszcie słowa: farmer- rolnik, shop assistant- sprzedawca, village- wioska, grow- hodować, sell- sprzedawać, możecie do nich wykonać rysunki
Podręcznik str.46
·       płyta nr 2 nagranie 7- poćwiczcie wymowę poznanych słów
Ćwiczenia str.56
·       zad. 1 rozwiążcie krzyżówkę
·       zad. 2 uzupełnijcie tekst, pomoże Wam w tym nagranie nr 8 z płyty nr 2 (jest to płyta dołączona do podręcznika)
Tu można poćwiczyć słownictwo
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub na mail ajetka@yahoo.com
06.04

Zeszyt
·       Zapiszcie Lesson
·       Zapiszcie słowa: bowl- miska, cup- filiżanka, teaspoon- łyżeczka, add- dodać, add- dodać, bake- piec (czynność, np. piec ciasto), mix- mieszać, put- włożyć
Podręcznik str.46
·       płyta nr 2 nagranie 9- poćwiczcie wymowę poznanych słów
·       Zad1 – posłuchajcie nagrania, spróbujcie przeczytać
Ćwiczenia str 58 i 59
·       zad 1 i 2
·       zad. 3 połączcie ze sobą połówki zdań (są to zdania z przeczytanego wcześniej dialogu), włączcie nagranie jeszcze raz i sprawdźcie odpowiedzi
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub na mail ajetka@yahoo.com
20.04

Skończyliśmy dział , bardzo proszę, by dzieci znały słownictwo z tego działu, pisownia oraz wymowa. OCENA za ten dział :  proszę o przysłanie zdjęć pracy, którą dzieci wykonywały na początku kwarantanny (zadanie to brzmiało :. Zapisanie do zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie : chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables, fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato, birthdaycake, onion).
Zadanie proszę wysłać  26. 04 na podany adres lub Messenger.

Ćwiczenia str. 61-63

W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub na mail ajetka@yahoo.com

27.04

BARDZO PROSZĘ, BY OSOBY, KTÓRE NIE WYSŁAŁY JESZCZE TEGO ZADANIA JAK NAJSZYBCIEJ TO ZROBIŁY
Skończyliśmy dział , bardzo proszę, by dzieci znały słownictwo z tego działu, pisownia oraz wymowa. OCENA za ten dział :  proszę o przysłanie zdjęć pracy, którą dzieci wykonywały na początku kwarantanny (zadanie to brzmiało :. Zapisanie do zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie : chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables, fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato, birthdaycake, onion).
Zadanie proszę wysłać  do  26. 04 na podany adres lub Messenger.
Zaczynamy nowy dział
Zeszyt:
·       Lesson
·       Zapiszemy nowe słowa: Monday- poniedziałek, Tuesday- wtorek, Wednesday- środa, Thursday- czwartek, Friday- piątek, Saturday- sobota, Sunday- niedziela, te słowa należy znać na pamięć oraz umieć zapisywać
·       Zapiszemy zdania: On Monday I do karate.  ( W poniedziałek ćwiczę karate) On Tuesday I ride a horse. Proszę wymyślić czynności wykonywane w kolejne dni i napisać pozostałe zdania (czynności mogą być oczywiście fikcyjne, podaję kilka propozycji : dance, read a book, watch TV, listen to music, play computer games, ride a bike, swim, itd.), zdań powinno być 7 (łącznie z moimi dwoma)
·       Szanowni Państwo, ponieważ do końca roku pozostało niewiele czasu, a materiału do przerobienia mamy jeszcze sporo, będę koncentrowała się tylko na tych zagadnieniach, które są istotne z punktu widzenia nauki w czwartej klasie. Będę opuszczała niektóre zagadnienia, dużo zadań w podręczniku i ćwiczeniach pominiemy. Jeżeli czujecie się Państwo na siłach ( a dziecko ma chęci) pomóc w przerobieniu pomijanej części materiału, zachęcam jak najbardziej, jednak nie jest to obowiązkowe i nie będę tego wymagała.
Tutaj piosenka, ułatwiająca naukę dni tygodnia:
Tu można się pobawić, przy okazji ćwicząc nazwy dni tygodnia
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub na mail ajetka@yahoo.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C