17.03
1. Zapisanie do zeszytu, przetłumaczenie,
narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie : chicken, fish and chips,
cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables, fruit, carrot, lettuce,
potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato, birthday cake, onion.
Słowa te należy zapamiętać, ich wymowę można sprawdzić na dołączonej płycie
(podręcznik str.44, 46, 48, płyta nr 2 nagrania 4, 7, 9) lub w dowolnym
słowniku on line.
2. Można pooglądać :
3. Nauczyć się czytać tekst ze str.46, zad 1 (płyta
2 nagranie 8)
Dalsza część zadań pojawi się około 20 marca,
20.03
Proszę pograć w „Krety”, należy jak najszybciej
kliknąć na kreta, który ma na sobie nazwę jakiegoś produktu spożywczego,
utrwalenie słownictwa z działu „Food”
Zeszyt:
Zapisać: Lesson
Zapisać do zeszytu i uzupełnić zdania:
My favourite fruit is………………….(Moim ulubionym owocem
jest….)
My favourite vegetable is………………………(Moim ulubionym
warzywem jest)
I like/ I don’t like (wybrać właściwe) cheese.
My mum likes/ doesn’t like (wybrać właściwe) milk.
Podręcznik str 44 i 45
· zad
1, posłuchać historyjki (płyta nr 2 nagranie5), przeczytać komiks
· zad
3, posłuchać piosenki, próba zaśpiewania, słowa znajdują się w podręczniku (końcowe strony)
24.03
Kl 3C
Zapisać:
Lesson
Enjoy your
meal- smacznego
Help yourself-
poczęstuj się
Here you are-
proszę
Ćwiczenia:
· str.
52 zad 1 i 2
· str.
54 zad 1 i 2
· str.55
zad 3
Tutaj można sprawdzić znajomość słownictwa. Należy
kliknąć na właściwe słowo pod obrazkiem. Później wybieramy „Finish”. Następnie”
Check my answers”, pojawi się ilość punktów jakie dziecko zdobyło
Tutaj należy przeczytać zdanie, spojrzeć na
obrazki, wybrać właściwe imię (wybieramy klikając na strzałkę ). W drugim
zadaniu łączymy zdanie z obrazkiem (naciskając i przytrzymując myszką rysujemy
linię)
27.03
Zeszyt:
Lesson
Olivia has got
a dog (Olivia ma psa) - OLIVIA’S DOG
(pies Oliwii)
Olivia has got
a brother (Olivia ma brata) - OLVIA’S
BROTHER (brat Oliwii)
John has got a
bike (John ma rower) - JOHN’S BIKE
(rower Jana)
Ćwiczenia str.57 zad.4
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub
na mail ajetka@yahoo.com
Po zmianie planu angielski jest raz w tygodniu, w poniedziałki
30.03
· Zapiszcie
Lesson
· Zapiszcie
słowa: farmer- rolnik, shop assistant- sprzedawca, village- wioska, grow-
hodować, sell- sprzedawać, możecie do nich wykonać rysunki
Podręcznik str.46
· płyta
nr 2 nagranie 7- poćwiczcie wymowę poznanych słów
Ćwiczenia str.56
· zad.
1 rozwiążcie krzyżówkę
· zad.
2 uzupełnijcie tekst, pomoże Wam w tym nagranie nr 8 z płyty nr 2 (jest to
płyta dołączona do podręcznika)
Tu można poćwiczyć słownictwo
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub
na mail ajetka@yahoo.com
06.04
Zeszyt
· Zapiszcie
Lesson
· Zapiszcie
słowa: bowl- miska, cup- filiżanka, teaspoon- łyżeczka, add- dodać, add- dodać,
bake- piec (czynność, np. piec ciasto), mix- mieszać, put- włożyć
Podręcznik str.46
· płyta
nr 2 nagranie 9- poćwiczcie wymowę poznanych słów
· Zad1
– posłuchajcie nagrania, spróbujcie przeczytać
Ćwiczenia str 58 i 59
· zad
1 i 2
· zad.
3 połączcie ze sobą połówki zdań (są to zdania z przeczytanego wcześniej
dialogu), włączcie nagranie jeszcze raz i sprawdźcie odpowiedzi
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub
na mail ajetka@yahoo.com
20.04
Skończyliśmy dział , bardzo proszę, by dzieci znały
słownictwo z tego działu, pisownia oraz wymowa. OCENA za ten dział : proszę o przysłanie zdjęć pracy, którą dzieci
wykonywały na początku kwarantanny (zadanie to brzmiało :. Zapisanie do
zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie :
chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables,
fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato,
birthdaycake, onion).
Zadanie proszę wysłać 26. 04 na podany adres lub Messenger.
Ćwiczenia str. 61-63
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub
na mail ajetka@yahoo.com
27.04
BARDZO PROSZĘ, BY OSOBY, KTÓRE NIE WYSŁAŁY JESZCZE TEGO ZADANIA JAK NAJSZYBCIEJ
TO ZROBIŁY
Skończyliśmy dział , bardzo proszę, by
dzieci znały słownictwo z tego działu, pisownia oraz wymowa. OCENA za ten dział
: proszę o przysłanie zdjęć pracy, którą
dzieci wykonywały na początku kwarantanny (zadanie to brzmiało :. Zapisanie do
zeszytu, przetłumaczenie, narysowanie lub wycięcie z gazety i wklejenie :
chicken, fish and chips, cheese, egg, milk, soup, pizza, sandwich, vegetables,
fruit, carrot, lettuce, potato, pumpkin, butter, flour, sugar, ginger, tomato,
birthdaycake, onion).
Zadanie proszę wysłać do 26.
04 na podany adres lub Messenger.
Zaczynamy nowy dział
Zeszyt:
· Lesson
· Zapiszemy
nowe słowa: Monday- poniedziałek, Tuesday- wtorek, Wednesday- środa, Thursday-
czwartek, Friday- piątek, Saturday- sobota, Sunday- niedziela, te słowa należy
znać na pamięć oraz umieć zapisywać
· Zapiszemy
zdania: On Monday I do karate. ( W
poniedziałek ćwiczę karate) On Tuesday I ride a horse. Proszę wymyślić
czynności wykonywane w kolejne dni i napisać pozostałe zdania (czynności mogą
być oczywiście fikcyjne, podaję kilka propozycji : dance, read a book, watch
TV, listen to music, play computer games, ride a bike, swim, itd.), zdań
powinno być 7 (łącznie z moimi dwoma)
· Szanowni
Państwo, ponieważ do końca roku pozostało niewiele czasu, a materiału do
przerobienia mamy jeszcze sporo, będę koncentrowała się tylko na tych
zagadnieniach, które są istotne z punktu widzenia nauki w czwartej klasie. Będę
opuszczała niektóre zagadnienia, dużo zadań w podręczniku i ćwiczeniach
pominiemy. Jeżeli czujecie się Państwo na siłach ( a dziecko ma chęci) pomóc w
przerobieniu pomijanej części materiału, zachęcam jak najbardziej, jednak nie
jest to obowiązkowe i nie będę tego wymagała.
Tutaj piosenka, ułatwiająca naukę dni tygodnia:
Tu można się pobawić, przy okazji ćwicząc nazwy dni
tygodnia
W razie pytań proszę o kontakt przez Messenger lub
na mail ajetka@yahoo.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz