poniedziałek, 20 kwietnia 2020

ZADANIA NA WTOREK 21 KWIETNIA 2020R.


ZADANIA NA WTOREK
21 KWIETNIA 2020R.

Podaję adres mail joannakobielusz1@gmail.com
Adres bloga: joannakobieluszistebna.blogspot.com


Plan zajęć zdalnego nauczania
Obowiązuje od 30.03.2020r.
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Język angielski
WF
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Religia



WF


   
    Witajcie moi wspaniali uczniowie! Dzisiaj wyruszycie z wizytą do muzeum. Dowiecie się, jakiego rodzaju są muzea , kim jest kustosz oraz czym są eksponaty w muzeach. Utrwalicie sobie pisownię wyrazów z trudnościami ortograficznymi. Napiszecie także sprawdzian z matematyki.  Ruszamy do pracy!

 Edukacja polonistyczna
Temat: Takie niezwykłe miejsca.
Polecenia dla uczniów
  • ·       Przeczytaj uważnie krótki tekst informacyjny o muzeum.




Muzeum to  instytucja kultury powołana w celu gromadzenia, badania oraz opieki nad obiektami posiadającymi wartość historyczną bądź artystyczną. Takie obiekty nazywamy eksponatami. Wszystkie eksponaty w muzeum tworzą zbiory muzealne. W muzeum pracuje kustosz, który opiekuje się eksponatami i zajmuje się pozyskiwaniem sponsorów wystaw czy imprez muzealnych.

  • ·       Teraz sprawdź swoją wiedzę na temat muzeum i  rozwiąż test wyboru /prawda czy fałsz/, który przygotowałam dla Ciebie.  Naciśnij klawisz Ctrl oraz kliknij myszką na adres, a zostaniesz przekierowany na stronę z testem. Mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie. https://wordwall.net/pl/resource/1587936/polski/muzeum.



  • ·       Spójrz na mapę Polski ( poniżej) i zobacz, gdzie znajdują się niektóre muzea. Powiedz, jaki to kierunek geograficzny: (północ, południe, wschód czy zachód).



  • ·       Otwórz podręcznik do języka polskiego na stronie 50 i przeczytaj tekst pt. „Muzea dla wszystkich”

·       Otwórz ćwiczenia na stronie 58,59 i wykonaj zadanie 1 bez kropki, 3 bez kropki oraz 4.

  • ·       Otwórz zeszyt do j. polskiego i napisz temat lekcji: Pisownia wyrazów z trudnościami ortograficznymi.
    ·       Wykonaj zadanie 2 na stronie 58, a w zeszycie pod tematem narysuj tabelkę i wpisz do niej wyrazy z rysunku. Możesz skorzystać ze słownika ortograficznego lub zapytać któregoś z domowników. 










        






BY
ż
żyrafa, …………….
rz
pokrzywa, ……………
ó
źródło,………………..
u
sukienka,…………………
h
huśtawka, …………………


ch
chomik,……………………
·       Gotową tabelkę prześlij mi do oceny.


Edukacja sportowa (W-F)
Temat zajęć: Rodzinny trening obwodowy.
Polecenia dla uczniów
  • ·       Przygotuj się do ćwiczeń. Zadbaj o odpowiedni ubiór, przygotuj 4 małe butelki lub puszki, krzesło, dwa mopy lub dwie ścierki, poduszkę
Zaproś do ćwiczeń swoją rodzinę. Nacisnij klawisz Ctrl i jednocześnie kliknij myszką. Życzę miłych ćwiczeń.  https://www.youtube.com/watch?v=MI5QgFv_i8o


Edukacja matematyczna
Temat: Sprawdzian : Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie do 100.
Polecenia dla uczniów
·      Wydrukuj Sprawdzian i samodzielnie go napisz. Jeśli nie masz drukarki to przepisz zadanie 1 i 4 w całości, a zadania 2, 3 i 5 napisz tylko rozwiązania z odpowiedziami. Prześlij mi rozwiązany sprawdzian do oceny.  
·      Sprawdzian jest poniżej.












imię i nazwisko.................................................................

1. Oblicz:
7 ∙ 8 =                                              45 : 5 =
6 ∙ 7 =                                             54 : 9=
5 ∙ 9 =                                              40:8 =
9 ∙ 7 =                                             81 : 9 =
4 ∙ 6 =                                            49 : 7 =

 2. Do sklepu spożywczego przywieziono 6 kartonów po 9 opakowań jogurtu brzoskwiniowego i 3 kartony po 8 opakowań jogurtu naturalnego. Ile razem opakowań jogurtu przywieziono do sklepu?
Rozwiązanie:..........................................................................................
Odpowiedź:…………………………………………………………….

3. Kasia, Marcin i Wiesiek zbierali kartki pocztowe. Kasia miała 42 kartki, Marcin miał ich 6 razy mniej niż Kasia, a Wiesiek miał o 4 kartki więcej niż Kasia. Ile kartek zebrały razem dzieci ?

KASIA:    ………………………………………………………….                                    
MARCIN……………………………………………                                                  

WIESIEK…………………………………………………………                                     

RAZEM………………………………………………………….                                                                                                                                           ODPOWIEDŹ…………………………………………………….
4. Oblicz sumy i różnice
27+45=                                 74- 26=
46+38=                                93- 56=
15+48=                                81-48=

5. Gospodyni ma kurę Balbinę, która każdego dnia znosi jedno jajko. Napisz odpowiednie działania i oblicz, ile jajek zniesie
 Balbina:            
a/ w ciągu pięciu tygodni………………………………………………………………….. 
        
b/ w ciągu siedmiu tygodni   …………………………………………………………………..

c/ w ciągu dziewięciu tygodni………………………………………………………………..

     Mam nadzieję, że miło spędziliście czas w domowej szkole. Czekam na zadanie z j. polskiego i rozwiązany sprawdzian z matematyki.
Do zobaczenia jutro.
                                                                            Pani Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ. KLASA 3C